گیره کاغذ اونر متوسط (19 میلیمتری) بسته 25 عددی

گیره‌های کاغذ «اونر» (Owner) وسیله بسیار کارآمدی برای نگهداری از اوراق و اسناد است. دسته فلزی مرغوب و گیره پلاستیکی خیلی خوب طراحی شده است. بسته بندی مناسب، کیفیت بالای ساخت، قیمت مناسب از مزیتهای این محصول است.

۲۸۰۰۰ تومان

وقتی بخواهید تعدادی برگه را به‌صورت موقت به هم وصل کنید، گیره‌های کاغذ «اونر» (Owner) به کمکتان می‌آید. با این گیره‌ها، برگه‌های شما صحیح و سالم باقی می‌مانند و می‌توانند به جایی وصل شوند که همیشه جلوی چشمتان باشد.این گیره‌ها می‌توانند بدون اینکه از تعدادشان کم شود، یک راه خوب برای آرشیو و بسته‌بندی منظم برگه‌های شما باشند.

گیره کاغذ

 

25 عدد از این گیره‌ها در یک بسته‌بندی پلاستیکی شفاف قرار گرفته‌اند. با این بسته‌بندی گیره‌هایتان همیشه جای مخصوص به خود را دارند. درپوش این بسته‌بندی پیچی است و به‌این‌ترتیب حتی در صورت افتادن  بسته‌بندی هم گیره‌ها روی زمین یا میز پخش و گم نمی‌شوند. این گیره‌ها از فلز ساخته شده و به همین دلیل دوامی طولانی دارند و به این راحتی‌ها نمی‌شکنند.

گیره کاغذ

هر گیره 19 میلی‌متر طول دارد و به دلیل طراحی شبیه به کلیپس خود بدون اینکه به برگه‌های کاغذ آسیبی برساند، آن‌ها را به هم وصل می‌کند. این محصول برخلاف منگنه کاغذ را سوراخ نمی‌کند و به همین دلیل جدا کردن برگه‌هایی که با این گیره‌ها به هم وصل شده‌اند، کاری بسیار ساده و آسان است. دسته‌ی این گیره‌ها عملکردی شبیه به قلاب دارد و می‌تواند برگه‌های به هم وصل شده را به کمک یک میخ یا پونز به دیوار وصل کند. رنگ‌های متنوع گیره‎های اونر، امکان دسته‌بندی و کدگذاری رنگی برگه‌هایتان را برای شما فراهم می‌کند. برای مثال می‌توانید برگه‌های کاری خود را با گیره‌ی زرد و برگه‌های درسی را با گیره‌های قرمز به وصل و آرشیوشان کنید. گیره‌های کاغذ اونر با بسته‌بندی و کیفیت مناسب و رنگ‌های جذابش می‌تواند برگه‌هاش ما را به شکلی مرتب آرشیو و دسترسی و مرور مطالبشان را برایتان آسا‌‌ن‌تر کنند.

 

  • مشخصات
    – ابعاد: 3/4 اینچ (19 میلی‌متر )
  • – جنس: فلزی
  • – تعداد: 25 عدد در رنگ‌های سبز، نارنجی، بنفش و آبی
کالا های مرتبط